lørdag den 16. april 2011

Min aller første dag som blogger....

Så hoppede jeg da lige med på moden og lavede mig en blog!
Jeg mente jo at der manglede en blog om HÅR - hvilket jeg ville lave om på så i smukke mennesker kan få lidt inspiration til klip, farve, tips til frisurer, hvilke produkter der er lækre, make-up råd og hvad der ellers lige falder mig ind. Inspiration kan jo komme fra mange forskellige ting.
Udover det kan i følge med i hvad jeg ellers render og laver, billeder af lækre kunder med nyt hår, fedt musik du kan svinge håret til og meget mere...

Nu vil jeg prøve mig lidt frem her på siden, der er alligevel en del man lige skal have tjek på når man som mig er helt ny i blog verdenen!

C´ya :)

Og nåå ja, lige lidt billeder jeg faldt over....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar