søndag den 17. april 2011

Søndags tips...

Nå piger, kan du nikke genkendende til fladt, elektrisk og kedeligt hår ? Uanset hvor meget du føntørrer det med hovedet ned af, og ligegyldigt hvor meget hårlak du bruger så er det stadig klistret helt ind i ansigtet på dig? Ah ok overdrivelse fremmer forståelse - MEN jeg har løsningen på dine problemer... Mit absolut yndligs styling produkt !

DUST IT fra Osis schwartzkopf... En lille rød mirakelmager... Det her er simpelthen tryllestøv, du tænker sikkert Ej hvad kan lidt "støv" gøre for mit hår?! - Du tager bare og løst deler det øverste af dit hår fra, under skilningen og så banker du med pegefingeren på beholderen og støvet/pudderen vil fordele sig (Kan godt være man lige skal prøve det et par gange før den sidder i skabet) du kan godt fordele håret flere steder for mere volume. Nu lader du håret falde på plads og du kan nu lige rette det lidt til med fingrene.. Og vola, nu har du lækkert fyldigt hår, du kan evt. lige afslutte med en smule lak. Selv det fineste hår vil kunne se fyldigt ud og det vil helt sikkert blive dine bedste ven og fast inventar på badeværelset..



Den er også god i stedet for voks til korthårede og mænd! Jeg bruger den faktisk også hvis jeg synes mit hår fedter en smule over skilningen så kan jeg lige drysse lidt henover og så har det taget det værste, nærmest som en tørshampoo..





Du kan selvfølgelig også gøre det på den gammeldags måde, dog har nogle svært ved selv at gøre det, men det er jo simpelthen bare og dele håret op og så reder du mod håret i små passere (hår totter). det kan du gøre fra ca midt på baghovedet der hvor de fleste har en hvirvel. Herefter kan du tage en blødbørste og forsigtigt rede henover alt det touperede hår..





Et eksempel på en super nem frisure, hvor der er blevet touperet rundt om baghovedet og herefter kan man jo trække lidt af det resterende hår tilbage i små klemmer eller lave en stram knold bagi. Det ser jo super godt ud!


Dvar lidt fra mig, håber det kan bruges..

 http://www.billigvoks.dk/osis+/osis+_dust_it_mattifying_powder-746.html?gclid=CNSHpZTDo6gCFcOHDgodeEFPHg -her kan du købe Dust it for sølle 79kr istedet for 149kr som i butikkerne....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar